• KURUMSAL
  • Müşteri Şikayet Politikası

Müşteri Şikayet Politikası

• Hastalarımızın memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak amacıyla sürekli iyileştirme sağlamak,

• Gizlilik kuralları içerisinde hesap verilebilirliği sağlamak,

• Objektif ve şeffaf olmak,

• Yasal şartlara ve mevzuata uymayı taahhüt ederek, müşteri odaklı yaklaşımı benimsemek.

 

   

Hasta Şikayet Yönetim Sistemi 

Özel Tam-Med Hastanesinde  Şikayetler Nasıl Değerlendirilir?

        Şikayetlerin Tarafımıza İletilmesi 

     *Hastanemizde bulunan hasta memnuniyeti anketleri aracılığıyla, 

     *Web Sayfamızda bulunan Görüş ve Öneri  kısmından, 

     *info@tam-med.com.tr    e-posta adresimiz aracılığıyla, 

     *Tarafımıza göndereceğiniz dilekçe ile,

     *Dilek ve şikayet öneri kutularına atılan şikayet,öneri,memnuniyetler ile ,

     *Telefonla, 

     *Yüz yüze görüşülerek iletilebilir.  


     Şikayetlerin Değerlendirilmesi

     *Şikayetin iletilmesini takip eden ilk iş günü içerisinde şikayetçiye şikayetinin alındığı ve değerlendirildiğine dair bilgi verilir. 

     *Şikayet,ilgili departman yöneticisi ile paylaşılarak araştırma talep edilir. 

     *Şikayetle ilgili araştırma tamamlandıktan sonra değerlendirilir. İlgili birimden gereken düzeltmenin yapılması veya önlemlerin alınması istenir ve sonuçlanana kadar takip edilir. 

     *Değerlendirme sonucu en geç 1 hafta içerisinde şikayetçi ile paylaşılır, varsa çözüm önerisi sunulur. 

     *Şikayetle ilgili en iyi sonuç alınana kadar şikayet açık bırakılır. 

Eklenme Tarih : 2017-07-14
835 Görüntülenme
TÜM HAKLAR SAKLIDIR @2017 TAM-MED