• Hastalarımızın memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak amacıyla sürekli iyileştirme sağlamak,
• Gizlilik kuralları içerisinde hesap verilebilirliği sağlamak,
• Objektif ve şeffaf olmak,
• Yasal şartlara ve mevzuata uymayı taahhüt ederek, müşteri odaklı yaklaşımı benimsemek.
Hasta Şikayet Yönetim Sistemi
Özel Tam-Med Hastanesinde Şikayetler Nasıl Değerlendirilir?
Şikayetlerin Tarafımıza İletilmesi
*Hastanemizde bulunan hasta memnuniyeti anketleri aracılığıyla,
*Web Sayfamızda bulunan Görüş ve Öneri kısmından,
*info@tam-med.com.tr e-posta adresimiz aracılığıyla,
*Tarafımıza göndereceğiniz dilekçe ile,
*Dilek ve şikayet öneri kutularına atılan şikayet,öneri,memnuniyetler ile ,
*Telefonla,
*Yüz yüze görüşülerek iletilebilir.
Şikayetlerin Değerlendirilmesi
*Şikayetin iletilmesini takip eden ilk iş günü içerisinde şikayetçiye şikayetinin alındığı ve değerlendirildiğine dair bilgi verilir.
*Şikayet,ilgili departman yöneticisi ile paylaşılarak araştırma talep edilir.
*Şikayetle ilgili araştırma tamamlandıktan sonra değerlendirilir. İlgili birimden gereken düzeltmenin yapılması veya önlemlerin alınması istenir ve sonuçlanana kadar takip edilir.
*Değerlendirme sonucu en geç 1 hafta içerisinde şikayetçi ile paylaşılır, varsa çözüm önerisi sunulur.
*Şikayetle ilgili en iyi sonuç alınana kadar şikayet açık bırakılır.